اشعار عاشقانه و قشنگ


بغض کرده ام ، این بغض لعنتی با هیچ چیز نمی شکند !

جز با صدای تو ، صدایت را می خواهم

هستی ؟


اشعار عاشقانه و قشنگ


قهوه ، بادام ، شکلات

همه تلخی ها را چشیده ام ، هیچکدام قدر نبودنت تلخ نبودند . . .


اشعار عاشقانه و قشنگ


همیشه سخت ترین نقش نمایش

به بهترین بازیگر تعلق دارد

شاکی سختی های دنیا نباش

شاید تو بهترین بازیگر خدا باشی . . .


اشعار عاشقانه و قشنگ


نه هوا خراب است ، نه حواسم پرت است و نه کسی دلم را شکسته !

فقط

کمی از من هوای کمی از “تو” را دارد . . .


اشعار عاشقانه و قشنگ


نسیم از من هزاران بوسه گرفت

هزاران بوسه بخشدیم به خورشید

در آن زندان که زندانبان تو بودی

شبی بنیادم از یک بوسه لرزید


اشعار عاشقانه و قشنگ


یه دریاتصور کن بدون آب باشه

یه انسان تصورکن غمگین باشه

یه شب تصورکن بدون خواب باشی

یه بهارتصورکن بدون گل باشه

یدونه ام من تصورکن بدون تو


اشعار عاشقانه و قشنگ

دلم شکسته است و هرچه می گردم تکه هایش جور نمی شود

مگر می شود به یک عاشق وصله های ناجور چسباند !


اشعار عاشقانه و قشنگ


نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی !

امروز من باش ، حتی لحظه ای . . .

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و قشنگ


از هرچه بهار ، هست بالا دستت

بالاست ز هر بهار زیبا دستت

هر طرح که در فکر طبیعت باشد

آن طرح کلید می خورد با دستت


اشعار عاشقانه و قشنگ


تقویم امسال من باز هم سپید ماند

اتفاق ها منتظر تو اند !


اشعار عاشقانه و قشنگ