جملات عاشقانه و اس های قشنگ


چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو

چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو

اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو

دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


ببین چه مظلومانه

از دست ِ تو

به آغوش ِ تو می گریزم ؟

این تعریف پیچیده ای از دوست داشتن است !


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


تمام حرف مجنون یک کلام است

“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است . . .


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


رعد و برق

هارت و پورت است

چیزی در دل ابر نیست

جز اشک

جز باران . . .


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


پنجره ی باران خورده ات را باز کن ، چند سطر پس از باران

چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


عشق + تو = زندگی

من – تو = دیوانگی

زندگی + تو = آرامش

زندگی – تو = مرگ


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :

بوسه هایت !


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


امروز نشستم غم فردا خوردم

در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم

مانند تو در عشق دو رو باید بود

من چوب همین صداقتم را خوردم


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها . . .


جملات عاشقانه و اس های قشنگ


پسر : بزرگترین آرزوت چیه ؟

دختر : اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم ! تو چی ؟

پسر : اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم . . .


جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و اس های قشنگ