جملات زیبا


جمالت آفتاب هر نظر باد / ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

کسی کو بسته زلفت نباشد / چو زلفت درهم و زیر و زبر باد . . .


جملات زیبا

آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست . . .


جملات زیبا


انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم


جملات زیبا


سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !


جملات زیبا


ای چشمه ی نور ، انشعاباتت کو ؟

ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست

ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟


جملات زیبا


مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده


جملات زیبا


شعری که تو را جان می بخشد ، شاعرش را یک بار کشته است !


جملات زیبا


تا عشق ترانه خوان چشمان غم است

راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است

ای حسرت روزهای بی برگشتم

صد بار که عاشقت شوم باز کم است . . .


جملات زیبا


ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد

وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد

جورم چنان بدل بنمودی که قلب من

گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد


جملات زیبا


چرا کینه داری تو ای روزگار

به سنگر نشستی به قصد شکار

به کشتار شیران تو گشتی قصاص

جگر سوختگان را چه داری جواب ؟

جملات زیبا

جملات زیبا