شعر عاشقانه و زیبا


بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !

وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد

پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !


شعر عاشقانه و زیبا


اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست

فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .

خودِ خودِ خودِت . . !

اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ !


شعر عاشقانه و زیبا


تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی

الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !


شعر عاشقانه و زیبا


به بعضیا باس گفت :

برو عقب عزیــــــزِ من !

من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،

شما که جـــــای خود داری !


شعر عاشقانه و زیبا


ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ…

ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ…

ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!


شعر عاشقانه و زیبا


دوست عزیزم

فهمیده ی دیروز و نفهم امروز …

هیچ وقت بخاطر جنس مخالف ،

جنس موافق رو ارزون نفروش ضرر میکنی !


شعر عاشقانه و زیبا


شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…

شخصیت من چیزیه که من هستم…

اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…


شعر عاشقانه و زیبا


ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﺶ ﺑﺎﺷﯽ

ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ما ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮ ﮐﻼﺳمون ﺭﺍﺗَﻢ ﻧﻤﯿﺪیم !


شعر عاشقانه و زیبا


حوّایت می‌شدم

اگر سیبِ سرخی داشتی

حیف «آدم» نیستی . . !


شعر عاشقانه و زیبا


امروز نشستم غم فردا خوردم

در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم

مانند تو در عشق دو رو باید بود

من چوب همین صداقتم را خوردم

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و زیبا