جوک بی ادبی و خنده دار


دقت کردید !؟

دخترا وقتی میخوان چادرشون رو بپوشن

دهنشون رو دو متر باز میکنن ؟


جوک بی ادبی و خنده دار


دختره قیافش شبیه واشر سرسیلندر وانت پیکانه اونوقت کامنت گذاشته:

کسى را دوست دارم که قبل از اینکه ظاهر زیبا و فریبنده ام را بخواهد

قلب شکننده ام را دریابد آنوقت ظاهر زیبایم که هیچ دنیا را به زیرگامهایش خواهم ریخت

یعنى اگه من این اعتماد به نفس رو داشتما با مگس کش به اسراییل حمله میکردم!


جوک بی ادبی و خنده دار


مورد داشتیم دختره با دنده اتومات هم خاموش کرده!


جوک بی ادبی و خنده دار


به مهماندار پرواز امارات اگه پس گردنی هم بزنی فقط لبخند میزنه

به دختر مهماندار ایران ایر بگی آب بیار … طوری اخم میکنه

انگار عصمتش رو لکه دار کردی :|


جوک بی ادبی و خنده دار


راز خود را به یک زن لال بگویید

تا به اذن پروردگار شفا پیدا کند!


جوک بی ادبی و خنده دار


مورد داشتیم دختره انقدر عکسشو تغییر داده بود

که باباش براش نوشته بود : plz add me


جوک بی ادبی و خنده دار


ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﺡ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪﻡ

ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﮐﻪ ﺷﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ دخترا بدون آرایش ترسناک ترن!


جوک بی ادبی و خنده دار


وصیت یک دختر 40 ساله:

اگه جوون مرگ شدم، برام یه همسر پیدا کنید

و بهش بگید که خیلی دوستش داشتم!


جوک بی ادبی و خنده دار


ﻭﻗﺘﯽ ﺯﻧﯽ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﮐﺎﻣﻼ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺩﺍﺭﻡ

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭ ﻃﯽ ﻫﻔﺘﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺖ، ﺟﯿﺒﺖ، ﮐﯿﻔﺖ ﻭ ﺩﻩ ﺗﺎ ﮔﺮﺩﺵ ﺁﺧﺮ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺎﻧﮑﯿﺖ چک ﺷﺪﻩ

ﻭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﺸﮑﻮﮐﯽ مشاهده ﻧﺸﺪﻩ!


جوک بی ادبی و خنده دار


دختر خانم های محترم، چنانچه به معجزه اعتقادی ندارید

مَن از همین جا اعلام میکنم میتوانم 90 % زیبایی شما را با یک دستمالِ مرطوب پاک کنم!

جوک بی ادبی

جوک بی ادبی و خنده دار