جوک خفن و عاشقانه


واکنش دخترا نسبت به خرید شارژ ایرانسل

1000 تومانی: مرسی عزیزم (تو دلش خسیس)

2000 : وای ممنون گلم

5000 : دوستت دارم عزیزم!

10000 : ممنون عشقم دلم برات تنگ شده کجا بیام ببینمت؟

20000 : دیگه هنوز هیچ پسری انقدر خر نشده! (داریم اصلا؟!)


جوک خفن و عاشقانه

 

این پسرایی که مو رنگ میکنن ابرو بر میدارن لوس حرف میزنن

اینا بوسم میدن؟


جوک خفن و عاشقانه

 

خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند

ولی تقریبأ همه مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن !

چقدر این مردا آقان !


جوک خفن و عاشقانه

 

مورد داشتیم پسره رفته خرید ، دست رو هرچی گذاشته فروشنده گفته جنسش خیلی عالیه ، خودم از همین جنس

برای خواهرم برداشتم خیلی هم راضیه


جوک خفن و عاشقانه

 

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه

در واقع نمیخواد نظرتون رو بدونه! بلکه فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردونه هم بشنونه!


جوک خفن و عاشقانه

 

نحوه شمردن پسرا زیر هالتر تو باشگاه بدن سازی:

عک

عو

عه

عار

عیده

عارده


جوک خفن و عاشقانه

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﻭست پسرش ﮔﻔﺘﻪ: ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﺦ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻋﺸﻘﻢ!

پسره ﮔﻔﺘﻪ: ﻋﺸﻘﻢ ﯾﻪ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺻﺐ ﮐﻦ ﺍﻻﻥ ﮐﺎﭘﺸﻨﺘﻮ ﺑﺖ ﭘﺲ ﻣﯿﺪﻡ!


جوک خفن و عاشقانه

 

دیگه کار از هدایت بعضی از پسر ها گذشته! اینا رو باید راهنمایی کرد

برادرا مداد ابروی روغنی نخرید؛ ریزش ابرو می گیرید!


جوک خفن و عاشقانه

 

دختره به دوس پسرش زنگ میزنه

دختر :سلام کجایی عزیزم؟

پسر :با بابام دارم میرم بانک پول بردارم برم ماشین بخرم تو کجایی؟

دختر :من تو همین اتوبوسی که هستی هستم

میخواستم ببینم خودت بلیطتو میدی یا من حساب کنم واست !؟


جوک خفن و عاشقانه

 

مورد داشتیم پسره زده تو گوش همکلاسیش

همکلاسیش برگشته گفته : نزن رژ گونم پاک میشه !

جوک خفن

جوک خفن و عاشقانه



خرید اینترنتی ساعت ck طرح رویال,ساعت ck طرح رویال,ساعت سی کی طرح رویال,ساعت سی کا طرح رویال