جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب


جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب

لامصب اونقدی که تو کارای من گره هست تو فرش شفقی تبریز نیست !

جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺩﻝ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ، ﺗﻮﺍﻥ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ …

مخاطب خاصمان ﭘﯿﺸﮑﺶ ﺩﺭﮔﺎﻫﺖ !

جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب

یه نفس عمیق بکشید مهمون من !
یه همچین آدم لارج و فراخ البال و بی اعتنا به مال و منال دنیوی هستم من …

جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب

تقریبا ۹۷درصد آدمایی که توی اتوبوس

و تاکسی می بینیم پشت تلفن دارن جایی که الان هستن رو میگن دروغ میگن ؛

حداقل سه ایستگاه جلوترو میگن !

جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب

یارو نوشته “من خیلی لاغرم هر کار میکنم چاق نمیشم”

یکی اومده کامنت داده رو تردمیل برعکس بدو !

جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب

یه سریام بودن قبلا ”چشم چشم دو ابرو” میکشیدن ولی الان یاد گرفتن ”خط و نشون” می کشن …
به اینا دست نزنید اینا دارن پله های ترقی رو اتوبان میکنن !

جدیدترین جوک ها و اس ام اس های خنده دار و جالب - جوک جالب انگیز و تاپ - باحال ترین جوک های جدید




مطالب گذشته :

معرفی ساعت ck طرح لارنس