دلنوشته جدایی

در سکوت به انتهای راهرو پرواز می کنم ...

گویی از اینه ها صدا می گذشت ...

به سوی صدا رهسپار می شوم ...

نور مهتابِ امشب ...

نوازشگر چشمها می شود....

دلم به لبخند تنهای مادر خوش است

صدای باد و باران ...

کمی همهمه می کند ..

.رقص پرده ها .....

می شود .دل خوش لحظه ها ..

گردش بوی عود از اتاق بغل...

عاشقانه مستم کند ...

قدم از قدم بر ندارم ...

چشم بر هم می نهم ......

غرش اسمان ...

خلوت دلم را به یغما .... بَرد

صدای در....

در هجوم دردها .....

به ناکامیم می کشد ...

راسخ و استوار ...

در خیال خود ..

از زمین کنده می شوم ....

اخرین روز بودنم را ...

.درنگاه مرد قلبم ....

بی هیچ حرف.....

خط خطی می کنم ....

زیبا.ب(نیلا...)


من شاه شطرنجم! تخریب می کنم آنچه را نمی توانم بسازم،آرزو طلب نمی کنم،آرزو میسازم.

لزومی ندارد من همان باشم که تو فکر می کنی،من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی،لبخند میزنم و او فکر می کند بازی را برده،
هرگز نمی فهمد با هرکسی رقابت نمی کنم،
زانو نمی زنم ،حتی اگر سقف آسمان کوتاهتر از قد من باشد!زانو نمیزنم ،حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانو هایشان راه بروند،من زانو نمیزنم.
مهم نیست دیگران راجبم چه فکر میکنند مهم اینه که انقدر مهمم که راجبم فکر می کنن
گیرم که باختم!!! اما کسی جرات نداره به من دست بزنه یا از صفحه بازی بیرونم بندازه"شوخی نیست من شاه شطرنجم..".
من مسئول حرفها و رفتارهای خودم هستم ، اما مسئول برداشت شما از آنها نیستم.
من بدبین نیستم،فقط آدم خوش بینی هستم که خوب از اوضاع با خبر میشم
آری ..


من شاه شطرنجم


گفته بودم اوج می گیرم

در خیالم چون کودکی ها
با نگاهت مست و بی جان
با هزاران رنگ بی معنا
با قراری سرد و لبریز از تمنا
لرزش دستان بی جان
خاطراتی گنگ و نا مفهوم
کرده بودی راهی از نو به رویم

***

خنده ای با گوشه چشمی
کرده بودی
این دلم را همچو گنجشک
ای دلیل بی کسی هایم

***

هرچه بود
سردی گفتار بی جان
در دلم طغیان سیلاب
بر رخم رودی از اشکان تب دار
بر دهانم زهر گفتار

***

گشته بودم گیج و حیران
مست و سر خوش
در کنار بی کس ها
من نبودم
این رقیبم با زبانی چون فریبا
کرده بود اورا موم دستانش
نغمه ای سر دادم از عشق



***

ساز دستم بی صدا بود
قطره اشکم بی نما شد
اه عشقم ، عریان از آتش

***

یک نفس سر داد
این صدای خسته از پاییز چشمان

***
ای نگارم
ای فروغم
ای تمام هستی ام
در جان بی جانم

***

این صدا از اوج عشق است
بی طلب می گوید از تو
گوشه چشمی
نیم نگاهی
خنده ای
آغشته کن در دلم این نغمه ها را

***

من بگویم بی تو هستم
ناز چشمت را غمزه کن
با نگاهت دلبری کن ای ترنج بی نشانم
آن پریشان گشته گیسوی تو
همچنان می خواند از سوز دلش
یک نگاه کوچک از تو
می کند دنیا به کامش

***

ای دریغا ای دریغا
این حریص مانده در عشق
مانده در خواب کودکی هایش

***

ای دریغ از این نصیحتهای پردرد
که شد خنجر
به روی روح سرگردان عشقش

***

برفت این خاطر از ذهن پریشانم
من شدم مغموم و تنها

***

بار دیگر جام از این می، پر کنم من
تا که باور کرده باشم مانده بودی در کنارم



***

ای رخ زیبای من
گرچه دیدارت شده در خواب من
تکرار هر شب
لیک از خوشی گویم که امشب
با تو خواهم بود
آرام جانم




زیبا.ب(نیلا...)


منبع دل نوشته ها : " دل نوشته "

Reputation separation

I fly down the hallway in silence ...

Sound mirrors if passed ...

I went to the sound ...

Moonlight Tonight ...

Meets the eye ....

Welcome to my father's smile

Sound of wind and rain ...

The low hum.

. Dancing curtains .....

It is. Hearted fun moments.

Recurrence of axillary odor circulating room ...

Mastom love to ...

I do not step on ...

Eyes and IX ......

Thunder ...

I stripped the entire backyard ....

The sound ....

The rush of pain .....

Nakamym to take ...

And unwavering ...

In your imagination.

Get off the ground ....

Being the last day of the ...

. Drngah my man ....

Without any words .....

I Stripe ....

Beautiful. B. (Nila ...)
I Shtrnjm King! I can not destroy what I make, I do not ask for a wish, make a wish.

You do not need me as who I think, I can not even think of what I do, I'll smile and he thinks the game is won,
I never understood'm not competing with anyone,
Knees do not even sky is shorter than my height! Knees will not, even if the whole world to walk on their knees, knees I will not.
It does not matter what others think of Rajbm important thing Mhmm so that Rajbm think
I get lost! But nobody dares to make me or the game could Byrvnm "I'm not kidding Shtrnjm King".
I am responsible for my words and actions, but I am not responsible for your take.
I'm not a pessimist, just an optimist I am well aware of the situation
Yes ..


King Shtrnjmgfth I'd take a peak

In hindsight, the child
The drunk looks lifeless
With thousands of meaningless color
With cold and full of lust,
Dying hand shake
Vague and unclear memories
You put on the new way to go

*

A laughing eye
But you
The heart, like sparrows
Because no one in my

*

Whatever it was
Speech cold lifeless
In my outburst flood
Rkhm the river of febrile Ashkan
The bane of my mouth speech

*

I was confused and amazed
Welcome to the drunk
Besides being one of
Not me
This Rqybm language like F
Had sealed her hands
I love the melody of

*

I was making no sound
Tear of the thumb
Oh my, naked from fire

*

One being allowed to
The voice of the Tired Eyes of Autumn

*
A Ngarm
A Frvghm
All my existence.
The life of the soul

*

This volume is the culmination of love
He demanded of you
Eye
Glance
Laughter
Treated me to this song in my heart

*

I say I'm without you
Make your eyes mincing coquetry
Sweeties watching me with a medallion of me
It has distracted your tresses
She still sings the burner
A small look at you
The world Kamsh

*

Unfortunately, unfortunately, has a
The greedy residue in Love
Been sleeping in his childhood

*

Alas this painful Nsyhthay
Was the dagger
Ghost Caught on love

*

Brft because I'm of the mind
I'm sad and lonely

*

Once the cup is filled with I
I've been made ​​to believe in me



*

A beautiful place
It's been my dream to meet you
Repeat every night
Lake of'm happy tonight
'll Be with you
My quiet




Beautiful. B. (Nila ...)